sobota, 20 września 2014

Dowiązywanie nitek

Podczas robienia bransoletki może okazujać się, że ucięliśmy za krótki kawałek muliny... Co wtedy zrobić? Odpowiedź jest prosta – dowiązać. W tym krótkim artykule pokażę Wam jak to zrobić.

1. W trakcie robienia tej zakładki okazało się, że ucięłam zbyt krótką nitkę białą...

2. Przygotowałam nowy kawałek białej muliny.
 
3. Za krótką białą mulinę ułożyłam ("pod spód") w ten sposób:

4. Dodatkową muliną białą zrobiłam jeden supełek na nitce czarnej
(tak jak było we wzorze).
 
5. Przesunęłam zrobiony supełek do uplecionej części zakładki:


6. Robiłam wzór dalej, z tym że oczywiście używałam już dowiązanej muliny białej.

7. Po dowiązaniu nitki, druga strona bransoletki wygląda tak:

8. Zawiązałam wystające białe nitki i ucięłam zbędne części:
 
9. Na tej stronie zakładki nie widać, że mulina została dowiązana: 
      

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz